Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Kristina - 9 maj 2011 14:28

God dag  



Jag sitter hemma i Lövnäs och funderar på mina tankar och hur det ändras genom livet. Jag känner att jag vill dela mina tankar och åsikter med andra så har jag alltid känt men nu väljer du som läsare om du vill veta eller ej   

Jag är så glad för mina underbara vänner och hur de delar sina tankar och åsikter som sedan formar mig till den människa jag dels blir. Men ingen kan ändra att det i slutet är jag själv som ska vara nöjd över mitt liv


Jag har några projekt bland annat att jobba på mina tankar att allt i världen inte behöver vara perfekt för hur ska man se skillnad på perfektionen?  Är andras åsikter värt min lycka? Visst är det ändå så att livet är för kort för att slarvas bort som jag läste nånstans?!

Nej nu ska jag ta mig en funderare med en kopp te på min ny-ombyggda-altan tills nästa gång... Lev livet och njut av stunden   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards