Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Kristina - 12 maj 2011 09:32

Jag sitter i sängen och försöker skriva på engelska. Jag som älskar att läsa    och studera men tyvärr så är jag så rädd för misslyckande att skolan har blivit lidande. Jag vet inte hur jag ska ändra tänk men Måste verkligen det för att slutföra.

Nästa rädsla är från att såra människor men vet samtidigt så är det omöjligt att aldrig såra någon, tankar och känslor styr man inte och bättre att vara ärlig än dölja sanningen. Ok att en vit lögn kan rädda stunden men inga människor mår egentligen bra av det, jag tror nog att önska alla lycka även om jag sörjer en stund så genom att önska andra lycka kan jag själv förtjäna kärlek och lycka

Som jag tror Hat föder hat och Kärlek föder kärlek så vi ska älska mera och genom det bli lyckligare människor   Omge oss med vänner och människor med posetiv energi som vill bli lyckliga..

Nej nu blir det lite mer pluggande så jag sen kan återgå till nästa bok som jag är inne på om själv utveckling   

Ha en trelig dag.. Kram Kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards