Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Kristina - 26 maj 2011 08:55

Hejsan hoppsan!

Igår var en bra dag, rensade hallen och funderade på om jag skulle tapetsera om i det rummet men insåg att jag kan leva med de gul/blommiga tapeterna ett par år till   Det värsta var väl att jag hann drömma mig in i kökets värld igen och nu är jag så sugen på kakla och måla men funderar fortfarande på vad det skulle kosta att lacka dem eller hur jag nu ska jag göra   Ja jag har ju kvar av vardagsrum/matsal och rummet där hundarna får bo måste fixas till. Kanske de får byta till de större sovrummet som är tänkt till gästrum, även de ska ju ha det bästa   Nej nu är jag så sugen på genomgång av köket och se till att få till några matlådor och baka något gott    Drömma om färger och matrial    

Hoppas ni får en underbar dag   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards