Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Kristina - 1 juni 2011 08:25

Letar ord jag ej kan finna, letar ord som får mig må bra. Vackra fina ord ja det är underbart.

Jag vill ha musik och tid att lyssna. Jag vill ha böcker och tid att läsa. 

Jag vill ha ett vackert hem och tid att njuta. Jag vill ha ett kök och tid att baka.

Jag vill leva och få tid till det  


Jag vill inte såra men det är väl oundvikligt när man tycker om någon eller?  Jag menar när 2 individer ska prata så har varje individ egna känslor och tankar, en ryggsäck på x-antal år. Jag tror inte alltid vi kommer överens men det är väl så vi hittar rätt väg och utvecklas till den vi ska vara, inte alltid den vi vill vara.

Varje människa kan bara ta ansvar för sina tankar och vill vi ha det bättre eller tycka annat så är det endast de tankarna vi kan ändra, inte på den andra människan. Men måste vi alltid vara överens eller kan vi vara vänner/fiender ändå trots att vi inte är överens??  


Nu till dagen: Hoppas på hinna klippa gräset, hämta singel, plantera nån blomma och baka något gott men först ännu en kopp på min underbara altan   

Ha en bra dag alla som läser och hoppas solen lyser // Kram Kram


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards