Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Kristina - 8 juni 2011 01:45

God kväll


Jag hörde någon som sa att man får vad man förtjänar och eftersom allt går som på räls för mig och lyckan ler så måste jag gjort något riktigt bra  

Jag har grejat med huset och det börjar bli riktigt fint, känner mig så nöjd över vad jag åstakommit för liten peng. Det  börjar bli ett riktigt hem och känner mig stolt att jag äntligen spikat upp tavlor och möblerat efter hur jag vill ha det.

Att jag tagit tag i saker och  börjat avsluta saker och ting. Sökt sommarjobb och ska dit och testa, ska bli roligt med en utmaning. Ser också framemot att träffa vännen, saknar honom..

Nej idag vet jag att sommaren ser lovande ut, många vänner och jag jobbar på min utveckling för den jag vill vara. Så glad när jag får kommentarer om min familj och jag har sett mina åsikter och är stolt över det   Älskar och Saknar er!! 

Nu väntar sängen.. God natt vänner   

Skapa flashcards