Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Kristina - 10 juni 2011 17:41

Jag fick oväntat besök som snabbast av en vän och det blev att utbyta några ord så jag tog mig ut i värmen    Jag vill inte klaga men hur orkar någon vara ute i denna värme? som tur är det lite svalare inne och jag gjorde en rabarber och jordgubbs paj som jag ska ge bort i födelsedags present, hoppas den blir uppskattad då jag provade ett nytt recept 

Känner mig lat men kan leva med det, hoppas på bli på G. för att fixa mera på huset   

Gör nog snart helg och önskar er en toppen trevlig sådan :)


Kram Kram

Av Kristina - 10 juni 2011 11:13

Efter en diskussion igår så blev jag trött och ledsen. Jag vet att jag var den som hade fel men trots att jag sa förlåt och insåg felet så är det som en kil mellan oss. Jag vågar inte förklara vad som är fel, men jag vet kanske inte ens vad som egentligen är felet?! Jag som varit så på G. sjönk ner i soffan och får mig inte till något men kanske blir bättre om jag går ut i solen..

Kanske plocka ur lill-garaget och göra i ordning gästrummet, planerar ju för min bästis Underbara ungar att komma och hälsa på 

Jag hoppas att alla studenter och barn får en underbar avslutning och början på sommaren   

Ovido - Quiz & Flashcards