Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Kristina - 18 juni 2011 09:23

Fredagen blev en bra dag, fick mycket gjort och hann umgås med vänner.

Check: Underbart god lunch på folkets hus med Anne. Lämna in cyckeln på lagning, Klippa mig hos Maria vilket för mig är lyx då jag alltid blir så nöjd (funderar bara på färg till håret då jag vill fräscha till mig ytterliggare så jag kan lägga in en bild här   ) Hälsade på Lina och Magnus (trevligt sällskap och så nyfiken nu och... undrar om jag kan få in videon på lillgrabben... ), Sen ringde min mekaniker och jag tror att han har magiska kunskaper när det gäller bilar för han har räddat min Passat och skulle ta sig en titt på min blå pärla som jag föredrar men men  Jag är SÅ TACKSAM för att han fixa bil åt mig (världens snällast). Nästa lediga dag ska det bakas bullar  

Sen när jag kom hem så mötte mig det här OCH TACK!!!

 


Morbror Jan som jag gruvat mig för gräsmattan.. får kanske bjuda på middag som tack. Gruvar mig nu för när släkten åker hem.. jag har liksom vant mig vid att ha folk i husen nu   

Ska se om jag lyckas få ihop lite om huset och hur det går men kommer väl så småningom..  

Önskar er en trevlig helg    Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards