Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Kristina - 24 juni 2011 10:59

Jag såg en bit falskhet, egoism. Jag säger inget för du kommer upptäcka det själv.

Jag är tacksam för att jag nu vet mina behov och mina drömmar, jag vet min egen falskhet och egoism. Jag vet också vad jag är beredd att ge för andras lycka.

Känner sån glädje över mina nya vänner som lär mig livet och att skapa drömmar och mål. Jag bygger på mig själv och hittar mer och mer jag vill...


Jag vill!! 



Det är något nytt men SÅ NYTTIGT  


Nu ska jag kanske ta itu med att färga håret och fundera på om jag kan välja glasögon men vilka   blir väl så jag skickar tillbaka dem och blir utan men behöver verkligen skaffa ett par och vill passa på medan jag har pengar  Får fundera vidare men Trevlig Midsommar    


Av Kristina - 24 juni 2011 10:49

Dina känslor..

Mina känslor..

Inget var som vi trodde..

Du ljög för dig själv att du älska mig..

Jag ljög för mig själv att jag inte älska dig..

Så glömde vi våra ord och något i vårt inre fick kontakt igen..

Våra ögon..

Vem ljög..

Hur ljög..

Vart ljög..

Lögnen är att vi vet sanningen..

De bästa av vänner..

Och en kärlek som ingen förstår..

Inte ens vi själva..

Lögnen är förståndet..


Ovido - Quiz & Flashcards