Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Kristina - 3 augusti 2011 20:23

Jag har inte skrivit på länge, haft fullt upp med tankar..

Släkt träff bland annat och det var riktigt roligt att lära känna många "nyagamla" och minnas min barndom. En tråkig sak är att min farbror Gunder har gått bort och jag ångrar bittert att jag inte åkt ner i våras som mina planer var   

Min mage gjorde ont så jag bestämde mig för att testa en ny kost som heter LCHF och se om det kunde vara gluten.. 3 veckor och jag mår toppen och har tappat ett par kilon.. Det negativa är att det inte är lätt att baka eller göra go saker då det inte finns allt på affären men internet    gör det helt ok än så länge..

Funderar på lägga ut lite recept här framöver med bilder m.m Sen går funderingarna om någon skulle vara intresserad att läsa om det?!


Nej nu blir det vila en stund.. iväg och kolla in ett extra kneg innan sängen väntar.. Natti natt ni som läser   

Ovido - Quiz & Flashcards