Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Kristina - 10 oktober 2011 08:06

Mitt liv känns som en dröm, att saker kan ordna sig och jag få må så bra och känna sådan lycka?!

Jag har haft en helt underbar helg, trots blöta, snö, tunga lyft och att det värker i armar och rygg. Allt det jobbiga byts ut mot en känsla av att tiden inte vill räcka till att bara njuta, jag måste hinna göra allt jag ska idag för imorgon kommer det så många roliga saker. Naturen, vänner, studier och framtids drömmar  

*KNAK* oj min rygg var inte riktigt men på det där lyftet men WOW va snyggt.. blåning här och där men OJ!! va jag utvecklas  ladda och sikta.. skjut på stjärnorna (och kanske landar på trädtoppar har jag hört) men jag undrar hur jag sköt för det känns som jag befinner mig i himmel riket  


Jag är så glad att det ordnar sig för mina vänner, jag är så glad för de nya människorna i mitt liv. Nu ska det bara fås ordning på diverse saker som kommer uppdateras under tiden...   Ha en underbar MÅNDAG!! Första dagen på veckan och början på resten av ditt liv     

Ovido - Quiz & Flashcards