Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Kristina - 18 oktober 2011 20:59

God kväll.. Satt hela vägen hem och funderade på hur min blogg ses?! Jag skriver kort och för mig helt ointressant så är jag för självkritisk eller är människor sarkastiska och jag inte begriper det?!! 

Tån känns iallafall bättre och förhoppningsvis så kommer det vara helt ok även efter morgondagens promenad   Nu fylla kaminen med ved..försöka mig på en massa kött YES!!   Men åhh vilken tur jag kommer känna när maten ska lagas   åh nu är jag hungrig igen.. kanske får mumsa i mig lite ägg och bacon till kvällsfika.. en kopp the innan sängen.. Underbart..

Ses imorgon      

Av Kristina - 18 oktober 2011 10:22

God Morgon..


Det kändes bra att få så mycket gjort igår, promenad 1 mil   rensat svamp och lagt på tork   lagat mat och pysslat hundarna. Pluggat MEN... nu sitter jag och funderar på nageltrång.. jag har jobbat inom vården men har aldrig varit med om att det kommit genomskinlig vätska som kommer fram från under nageln   luktar inte oh ingen konstigt färg.. vatten-rinnande..det gör inte ont men spänner.. hmm...

Blir nog bra till slut, byte av skor och fixa ärenden idag   Ha en bra dag alla!!   

Ovido - Quiz & Flashcards