Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Kan inte låta bli att fundera :/

Av Kristina - 18 oktober 2011 20:59

God kväll.. Satt hela vägen hem och funderade på hur min blogg ses?! Jag skriver kort och för mig helt ointressant så är jag för självkritisk eller är människor sarkastiska och jag inte begriper det?!! 

Tån känns iallafall bättre och förhoppningsvis så kommer det vara helt ok även efter morgondagens promenad   Nu fylla kaminen med ved..försöka mig på en massa kött YES!!   Men åhh vilken tur jag kommer känna när maten ska lagas   åh nu är jag hungrig igen.. kanske får mumsa i mig lite ägg och bacon till kvällsfika.. en kopp the innan sängen.. Underbart..

Ses imorgon      

 
 
Ingen bild

Görel

19 oktober 2011 20:34

Jag tycker din blogg är skitkul att läsa, helt vanliga vardagliga funderingar!!! Så fortsätt blogga så fortsätter jag att läsa!! Hej då:)

Kristina

19 oktober 2011 21:08

Tack Görel :) Jo känns bra att dela med dig av tankarna.. sen får man väl se vad övriga tycker men hoppas väl på att fler vill läsa :) Kram

 
Ingen bild

Görel

19 oktober 2011 20:39

Ja visst är det ofattbart...att någon som förstört ett barn för hela livet inte får ett långt kännbart straff....
Är barn så lite värda i vårt samhälle??? Och kvinnor inblandade, helt sjukt..man tror ju att vi kvinnor har mer förstånd än så.
Men, de som dömer kanske är män.....Usch & FY

Kristina

19 oktober 2011 21:12

Jag tror vi tror att kvinnor har moderskänslor och därför inte kan tänka sig bete sig så... det tragiska är att det finns överallt och vem som helst. Därför tror jag det är viktigt att vi diskuterar så dessa människor söker hjälp och barnen vet att de inte gör något fel utan att det finns hjälp att få och de som utsätter dem för detta begår ett brott och är sjuka...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Skapa flashcards