Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

så besviken..

Av Kristina - 19 oktober 2011 21:13

Jag försöker älska alla, jag vill verkligen att alla ska må bra även min fiende men jag önskar att de människor som säger att de vill mig väl kunde unna mig det och inte såra mig..

Vet du att du sårar mig?? Jag har levt mitt liv med att försöka älska dig, trösta dig & stötta i mot och medgångar. Jag får höra vilken fantastisk människa du är... Jag "ser" det.. försöker se det..vill se det. Jag älskar dig men när du från andra sidan försöker krossa mig så kan jag inte låta bli tårarna av hat som rinner nerför mina kinder.

Imorgon är en annan dag, en ny dag.. jag kommer inte stå vid din grav och fundera varför?? Jag kommer resa mig för kärleken ska segra över hat och oförståelse. Du kommer inte vinna, har aldrig gjort och kommer inte göra det! Ser du mig nu så hoppas jag du förstår att Jag är stark och tar mig igenom det du gjort mot mig.

 
 
Ingen bild

Laila

19 oktober 2011 21:42

Vad det än är Kristina, så ska du veta att jag alltid tänker fina och goa tankar om dig, lilla du!
Massor av styrkekramar!!!! Kram!

Kristina

20 oktober 2011 11:24

Tack Laila, det betyder mycket just nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards