Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Kristina - 20 oktober 2011 11:25

God morgon..idag är en ny dag..

Jag har knappt sovit inatt men blåsten var mitt minsta problem, jag tror hundarna kände på sig det för de låg så tysta och väntade på mig. När klockan var 4 tog jag en promenad, men min tå värkte så det blev en liten promenad som inte tillfredställde mitt hjärta.

Jag stirrade i taket & stirrade i böckerna men inget gick in och inget kändes lättande, min kropp värker.. inte bara av en ond tå.. den pulserar och har svullit så det ser ut som en pingisboll som försvårar att dra på sig skorna. Jag vill gå.. Jag vill må bra.. Jag vill inte sörja men har väl haft det för bra så det är väl dags för några dagar av detta mående. Jag hoppas bara på att vännerna står ut..

Tack till de som stöttar och lyssnar i vått och torrt.. som förstår att alla har dåliga dagar men det drabbar alla..

Som tur är så finns det som sagt vänner som förstår och lyssnar och delar åsikter och peppar så att de här dagarna blir få. Ny dag ny timme, Tack för att ni stöttar på bloggen, facebook och på mobilen.. Jag mår redan bättre    Ha en bra dag!!

 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards