Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Kristina - 24 oktober 2011 07:30

Vaknade tidigare än tänkt av att någon vaknat..

Kändes i tidigaste laget att kliva upp men med rädsla för att banga morgon promenaden om jag somnade om så klev jag upp och gjorde karln sällskap till Stalon. Tanken var att ta kort på skylten för att bevisa att jag gått därifrån men pga. mörkret blev det bara en jätte upplyst skylt   men men.. om ni inte tror mig så får ni gärna komma någon morgon och ge mig skjuts, lättare att gå åt ett håll och det hemåt   

Känns bra att motionera, måste bara komma på något sätt att träna självförtroendet. Jag har hört att det är färskvara men vad gör ska jag göra när jag är SÅ DUKTIG på kritisera mig själv och vända allt till min nackdel?! Hjälp?????   Är så trött att njuta under tiden men väl framme så tycker jag jämt att "jag kunde gjort det bättre"   vet ju innerst inne att det inte gått att göra bättre... men men ny dag-nya-mål-och-nya-drömmar  

Ha en bra dag alla som läser och var nöjt med era delmål och mål.. ska jag prova iallafall     

Ovido - Quiz & Flashcards