Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Kristina - 26 oktober 2011 09:06

God morgon  

Idag är en bra dag, skulle väga mig inför "rapportering" till utmaningen och kunde med gläde inse att jag gått ner. Vet att det inte är vätska som försvunnit under natten då jag drack 2 stora glas innan jag var ut på morgon promenaden. Känns ju grymt att gå från 76 till 74, fånigt ja men jag är ju inte ensam om att vilja komma i sina favorit kläder, orka röra sig utan att få ont  

Men hör-o-häpna det finns ett men.. jag hittade en såå fin kjol, ville bara ha MEN den fanns inte i min storlek   Glädjande JA!!!! 

Problemet nu är att ta sig vilodag, jag vill ut och kut när jag ser resultatet.. inte bara den vackra naturen, som jag då ser lite av på morgonen när det är bäcksvart men luften i lugorna är också ett STORT +

Igår hälsade jag på väninnan och när vi surrade så fråga hon hur det gick med rökningen?!?? Jag tänkte efter och insåg att sist jag var sugen var förra tisdagen när jag lunchade med en väninna. Alltså har jag inte rökt på en vecka, ja det är nästan 2 veckors uppehåll Ännu ett stort +

TACKAR!! Till alla vänner och även bloggare som peppar och stöttar!! Det känns lättare än på länge och mina mål är på god väg. Önskar alla en trevlig dag! Kramar / Kristina


Ovido - Quiz & Flashcards