Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Kristina - 28 oktober 2011 11:19

God dag, fredag här och känns så tråkigt   snart måndag och så har ytterliggare en vecka gått.. tiden går för fort men roligt att det är fredag och jag får ha mitt underbara sällskap hemma  

Onsdag blev en promenad på cirka 10 km  Torsdag dålig dag med lite röra på sig men däremot så fick jag en trevlig dag på skolan.

Sen var det roligt att följa Gabban på stallet, tyvärr så blir både jag och hon uttråkad när vi kommer extra tidigt för att vi ska hinna få hästen klar och hon ska få rida.. så kommer vissa sent och ska hinna göra klart sina hästar.. så tråkigt att "tappa" halva sin ridlektion varje gång pga av att andra inte kan se till och komma i tid..   Nån gång ok men varje gång??

Fredag morgon, lifta med   för att få mig en promenad på vad som blev 10km.. sen hälsa på vänninan och så sitter jag vid datan.. haha.. nej umgås och sen ut och göra ärenden innan man åker hem.. Ni som läser.. Varje dag är en ny dag med nya tag så trevlig helg och unna er en promenad eller 2   Kram Kram




Ovido - Quiz & Flashcards