Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Kristina - 31 oktober 2011 20:05

God kväll..

Jag sitter i soffan och funderar på varför vissa människor tycker så synd om sig själv och gnäller på allt här i livet. Nu är det inte heller nog att man klagar och klagar.. nu anklagar man en medmänniska för att vara för posetiv, anstränger mig för hårt.."Måste du skriva sådär, ingen är så fantastisk"

Nu undrar jag om människan har läst min blogg?!! Jag vill vara en glad och positiv människa men det är därför jag skriver och pratar positivt så att jag blir positiv men även jag har dåliga dagar då sorgen är stor. Just nu är jag lycklig och passar det inte så läs inte min blogg  

Men jag önskar dig och alla andra som vill fortsätta läsa en trevlig kväll   Kram 

Av Kristina - 31 oktober 2011 06:51

Vi har alltid för lite tid...

Det var så underbar lördag  , söndag en extra timme med lång hotell frukost  , la oss i sängen och pratade i ett par timmar innan vi for ut på stan för att kolla på träning-promenad skor. Jag har vanligen 39 men provade till och med 41 (1/2) tyvär var det inte sköna    klämde och en var för stor, en sko kändes som de jag hade   Men hittade ett par som var super sköna men RÖDA!! & Prislappen?!??? hmm 2 saker som fick mig rygga men det var ju sköna och som karln påpekade att jag kanske tröttnar om jag går i mina skor och får mer skavsår m.m Efter en kaffe och vimsande jag runt runt så fick skorna följa med hem   Nu blir det härliga promenader.  Började med en liten öva-in-promenad till imorgon och mer kommer sen. Ha en underbar dag alla! Kram

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards