Alla inlägg den 3 november 2011

Av Kristina - 3 november 2011 20:14

Mindre promenad och bära lite lådor idag.. Ser framemot att gå en riktigt promenad igen.. får se om jag får till det på söndag    blir det tidigare jätte bra, blir det först på söndag ja  ja.. huvudsaken är att ta vara på varje dag och göra den till det bästa om det nu skulle vara den sista...

Läste någonstans att man skulle leva som det var den sista dagen.. nu tror jag inte man ska ta lån och resa jorden runt men man kan njuta av dagen för det finns mycket vackert i vardagen.. så som kärlek   Natti natt vänner.. nu ska jag Njuta av närhet och kärlek OCH en diskution (en bra poitiv sådan)  .. Kram till er!!

Av Kristina - 3 november 2011 07:02

Jag tittade på mobilen men har äntligen förflyttat mig från sängen till soffan med en kopp kaffe,  sängen var skön men haft svårt att sova så nu får dagen börja med frukost och idag är en ny dag så nya tag med träning och matlagning (lite nervös men ser framemot att laga en go middag till ikväll).  ser framemot en mysig kväll  så nu ska jag börja så kanske det blir en paus under dagen från städning, träningen och matlagningen   Ha en underbar dag ni som läser!! KRAM  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards