Alla inlägg den 7 november 2011

Av Kristina - 7 november 2011 07:51

God morgon 

Idag är en bra dag, började 5.20 med en promenad på ett par timmar och surra med älsklingen   så skönt att få röra på sig och det med nya skor  

Det har inte blivit något bloggande då jag på fredagen hälsade på och gratulerade min lillebror som fyllde år.. HIPP HURRA PÅ FÖDELSEDAGEN I EFTERSKOTT!!   

Lördag vidare från Vännas till Umeå och hälsa på min super gulliga brorson Casper och hans familj, det var så trevligt och Wow va han kan äta, fredagen satte lillebror i sig 4 dubbel hamburgare och lördagen så var det 6 åringen som satte i sig 4 enkla men ändå 90 gramare  själv åt jag 2 stycken och va propp mätt  

Söndagen kom jag hem för att inse att jag haft vänner på besök som hämtat en motor och hjälp mig plocka isär inför att skicka järnskrot.. JIPPI!!! 1 sak avklarad, nr 2 bonden hade plogat lägdan och gjort så fint så till våren blir det plantera pären m.m   Hann in och få mig en kram när jag insåg att det var att sätta sig i bilen och åka för att titta och planera rivning av hus och planera inför städning m.m YES!! JIPPI!!   3 Större del-projekt avklarade.. Blev så glad men telefonen gick varm och när jag kom hem så var det för att se att bilen var fixad   Sätta sig till bords för SÅÅÅÅÅ god mat att jag inte visste vart jag skulle ta vägen    Kände mig lite tråkig att sitta i telefonen medan hjärtat diska och fixa matlådor m.m till mig så kylen är full, Underbart snäll är han och mina vänner som fixade allt runt omkring utan att ruinera mig.. TACK!!!!!  

Nu planerar  jag inför en riktig myshelg bara snön kommer så hjärtat inte ska ränn i skogen, jag tycker det är tur att han har det han gör medan jag har fullt upp men ser framemot en ledig helg men så skönt att få saker gjort också       Ha en underbar dag och ta en sak i taget så löser sig allt till slut   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards