Alla inlägg den 9 november 2011

Av Kristina - 9 november 2011 23:34

God kväll :) Jag hade en helt underbar kväll i trevligt sällskap, tyvärr så värker huvudet :( Jag undrar om det är för att jag är trött och klockan mycket men samtidigt så har det ju värkt hela dagen så uppehållet medan jag var på besök kanske bara var för att jag hade så trevligt?!? Nej nu blir det sängen.. Natti natt Kram till er som läser   

Av Kristina - 9 november 2011 10:25

Jag vet inte vad det tog åt mig men flög upp ur sängen och det för att flytta saker och ting i sovrummet.. efter det hoppas jag upp på vågen som stod på 74.7    Glad men kunde varit bättre men när jag räknade på det så har denna vecka inte varit mycket röra på sig så jag får skylla mig själv. Bättre lycka nästa   Så det blev en 1.5 timmes promenad med Roy innan jag kom hem och fika  

Lätt förvirrad har jag varit det gångna veckan   Lite besviken på hur omogna vissa kan vara men alla växer för hoppningsvis upp   Nu måste jag sparka mig i rumpan och plugga inför skolan imorgon, ja jag vill ju bli klar men kommer sakna böckerna det är över och tiden går verkligen för fort men det är ju lite mer än 1 termin kvar till och börja med   Ha en underbar dag!! Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards