Alla inlägg den 30 november 2011

Av Kristina - 30 november 2011 19:34

Jag tog 2 ipren och en timme efter så kom "mens" smärtorna tillbaka, varmvatten flaska och vetekudde på mage och rygg men blev bara paniken spred sig.. toan.. la mig på golvet och spola kallt-varmt och sen kallt vatten igen på kroppen då varmvattnet tagit slut.. spydde.. tillbaka till säng.. vände och vred på kroppen.. startade en film som jag kunde konsentrera mig på.. somnade till en stund.. tillbaka till engelska studierna..

Tillbaka till toa golv, hungrig.. trött och panikslagen kollar jag tempen som nu ligger på 38.2 Undrar om jag kan sova och ha tur så blir det skola imorgon.. Vill så gärna följa min vän G på stallet så hon får rida.. har äntligen fått hennes försenade födelsedags present... Men jag säger till alla att man inte ska åka och vara nära folk om man är sjuk för då sprids det bara värre och tar längre tid att bli frisk.. MEN jag är så trött och less nu.. trodde jag skulle slippa smärtorna   imorgon är en ny dag och då vill jag vara frisk för att ta nya tag   Men vad gör jag om jag fortfarande har feber och inget hjälper?? Vet inte hur jag ska orka en dag till.. Hade så många fantastiska planer..Hjälp!!!


Hoppas ni får vara friska och ha en underbar dag!! Kram 

Av Kristina - 30 november 2011 15:56

Jag hör vinden, kylan mot mitt ansikte.. den lilla isen som återspeglar ljudet från regnet.. när jag kommer in lägger sig hundarna framför kaminen med värme från den sprakande veden..

Det är något vackert i det hela, dofterna ljud och ljusglimter överallt.. Nu är den bara väntan på att allt ska kunna njutas fullt ut igen..



Lägger mig på soffan med en ny tekopp.. alltså är det över 2 liter idag jag fått i mig.. sova snar kan jag hoppas..

Skapa flashcards