Alla inlägg den 5 december 2011

Av Kristina - 5 december 2011 10:58

Fick höra en sak idag som gjorde mig besviken. Att någon inte klarar av att se en annan lycklig fast den personen vill andra gott Jag måste säga att den beundran som jag känt försvann och det kommer krävas arbete från bådas våra sidor om jag ska kunna känna respekt igen... en del av mig vill inte lämna dörren öppen för såna negativa människor vill jag helst stänga ute och de förtjänar inte hjälp eller stöd Men.. ja vissa människor kan man inte helt stänga dörren för jag vet att när dagen kommer så finns jag ändå där men det är för hjärtats skull jag stöttar denna människa.. Känns bara så jobbigt att hjärtat ska bli sviken igen för trots hur han blir behandlat så klarar han säga positiva saker om de människorna... Kanske han är starkare än jag är.. kanske vi är starkare tillsammans genom den glädje vi känner tillsammans    Ta hand om varandra & glöm inte ett glädjande ord, en värmande handling gör så mycket för andra men främst värmer det ditt eget hjärta    

Av Kristina - 5 december 2011 07:44

Blev väckt och kunde inte somna om, insåg att det snöade och blev orolig för hur det skulle gå för hjärtat att åka på jobbet.. så drack en kaffe kopp vid 4 och åkte med en bit för att gå tillbaka cirka 6 km så gå i snö gjorde att jag blev varm i kläderna innan jag var hemma så nu känns det bättre. Inser att jag inte kommer nå mitt mål innan jul men allt är bättre än inget så nu peppar jag mig för att köra på dessa veckor    Hur går det för er andra? Några tips på några roliga övningar eller träningsform som jag kan göra hemma då närmsta gym ligger 5 mil bort?!?  

Ovido - Quiz & Flashcards