Alla inlägg den 8 december 2011

Av Kristina - 8 december 2011 22:57

Jag åkte ner för att Gumman skulle få rida, pga av att jag varit sjuk har hon missat men nu skulle vi ta igen det..

Åkte ner och hämtade henne, lika glad och lika tjatig.. "jag vill trava och jag vill ha en egen häst" det var det jag hörde på vägen ner. Det jag hörde medan hon ryktade var "jag vill trava och jag vill ha en egen häst"   När jag ledde henne runt insåg jag hur mycket hon vuxit och hur mycket hon utvecklats.. Jag har glömt hur mycket det ger mig att se henne klara sig själv  

På vägen hem så sitter jag med ett leende, jag älskar verkligen att hålla på med kompisars ungar.. se hur det växer till individer.. minns när jag simmade runt med Grabben på ryggen eller fick hålla gumman när hon började rida.

Nu börjar de bli så stora  och självständiga och jag har sån tur som som har förmånen att få en del av deras liv. Tack Vännen för att du delar med dig av dina barn som ger mig så mycket glädje   

Tack vännen för att du finns och för den du är  


Natti natt   Kram  

Av Kristina - 8 december 2011 10:35

Vaknade med huvudvärk och yrsel men nu när jag kommit igång så blir det nog bättre. Släppt ut hundarna och sitter i soffan och ska dricka en kopp te och smörgås till..

Ikväll kommer hjärtat hem och jag är så glad, slippa laga mat och bara få umgås och mysa   Så skönt när livet är så   


Ha en trevlig dag   

Skapa flashcards