Alla inlägg den 12 december 2011

Av Kristina - 12 december 2011 06:45

Gårdagen började ganska lugn för att sedan trappas upp, när klockan var över 00 så mådde jag nästan dåligt, låg i sängen och somna och vakna-somna-vakna -25 = Elda, men kaminen värmer fint och huset är varmt och skönt. Bara jag som är speedad så till den grad att jag säkert förbränner bara av att sitta still. Söker, letar, pratar och pratar mera. Men när klockan visar 5 och hjärtat glömt slå på mobilen, vad gör jag då?? Ingen att prata med, lugnar ner mig. Kollar mailen med mer info som gör mig än mer stressad.. Mera att kolla, vill inte trampa någon på tårna men jag vill ju så gärna det här..


Tar en promenad.. bara - 19.2 ute nu så det blir en timme för att varva ner.. vänta var är blocket när allt står vad jag måste kolla och göra och det JUST IDAG, känns som jag det är D dagen för att sen är det försent..

Hjärnan snurrar får inte må motorvärmaren och måste ner nu på morgonen.. AHHHHH!!!!!! Har inte tid nu!!!!


Håll tummarna för mig idag vänner och om ni som jag får hjärnsläpp.. Djupt andetag och vad är viktigaste för stunden?! Jag ska nu tagga ner och försöka hinna med bussen.. Ha en bra dag och ikväll ska jag försöka hinna förklara vad min förvirrade hjärna har fått för sig   KRAM!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards