Alla inlägg den 13 december 2011

Av Kristina - 13 december 2011 19:15

Gårdagen gick så fort och så mycket hände med att kolla saker och ting, jag som hade tänkt att jag skulle hunnit planera min framtid men men.. ett par dagar till    Mycket har dock fallit på platsen och jag trivs.. ska bli skönt att jobba lite nu..

Gruvar lite inför julen.. hade tänkt göra det så skönt och enkelt för mig att få vara hemma med god mat, mysig stämning och disney filmer på tv, ENSAM! Nu funderar jag varför det låter så hemskt?? Hur ska du fira jul? Vad drömmer du om på jul? Är det så hemskt att vilja vara ensam?

För mig spelar det nu ingen roll   Jag gör det bästa och blir det jul med brodern så skulle vara underbart, jul med sambon (hans dotter med familj) Underbart, Jul med jobb. Ja det blir toppen   Trots allt handlar det om att försöka göra denna dag så mycket mer perfekt av en själv för andra och bara må bra   

Fick mitt eget jul paket idag och det kändes så bra för de va bara fina saker, ska se om jag får till ett foto.. nu blir det checka av, ett par samtal och sms till sen förbereda morgon dagen då det blir jobb   Natti natt vänner   




Ovido - Quiz & Flashcards