Alla inlägg den 19 december 2011

Av Kristina - 19 december 2011 21:36

Det lycklliga slutet på sagan.. eller vill vi ha ett slut..För mig och mitt hjärta så är det början och jag hoppas på en livslång saga med diskussioner och bråk.. Att vakna i dina armar och få känna mig som världens tryggaste och bästa... känna hjärtat klappa extra i tanken på dig och min saknad..


Miss you my   

Av Kristina - 19 december 2011 05:53

Försent att börja eller bara en ny dag? Hur och vart livet än tar mig så vill jag inte ångra mig.. om jag så valt en dag på soffan eller ute på havet, kanske som en tråkmåns eller en stjärna så för mig är det viktigaste att jag gjort det jag velat och jag vet att det aldrig är försent. Många tror det är statusen på kroppen, siffran på leget som är det som talar om begränsningar men jag tror att den är känslan inombords som styr. Se er om i världen, finns så många stjärnor som är handikappade men som gör precis det de känner för, visst finns det hinder det finns det för alla men det är hur vi möter dem som talar om vilken typ av människa vi är.

Sista chansen eller början på resten av livet. Är glaset halv fyllt eller halvt tomt? Vad är dina val? Drömmar har du det eller är drömmen att hitta drömmen??

Nej nu ska jag fortsätta utforska världen.. se lite The X factor US.. fundera hur jag ska formulera mig till min omgivning så de förstår mig.. kanske utforska mina drömmar och mål  


Ha en underbar Måndag och glöm inte er inre styrka   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards