Alla inlägg den 22 december 2011

Av Kristina - 22 december 2011 22:06

Hade bestämt mig för vad jag skulle ha för kläder men nu vet jag inte igen. Hade planerat veckan men sen gick det åt pipan som vanligt.. funderar om jag ska hämta ut värkmedecin men vill inte erkänna att det värker.. oj klockan är 22.07 urs och suck sängen NU!!


Vi hörs kanske imorgon eller till veckan.. hur som helst.. De som passerat finns i mina tankar nu i jul och jag önskar er ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!   


Kram Kram

Av Kristina - 22 december 2011 08:26

vaknade vid halv 1, höger arm värker nu igen.. inte som för ett par år sen men tillräckligt för att sömnen inte ska övervinna smärtan.. tog ett par ipren och medan jag stod i köket så inser jag att det är -22.4 ute.

Jag lägger in mer ved och lägger mig i sängen, vänder och vrider.. ett par enorma kuddar under fötterna armarna över sängkanten och ligger nu som en korv ring. Äntligen kommer sömnen och jag får sova 3-4 timmar..

Morgon kl. visar 05.00 jag kliver upp och kokar kaffe.. ett par värktabletter och tunnbrödmacka.. ut med hundarna och hämtar ett par vedfamnar.. in och dammsugar och torkar golvet.. in med hundarna..

Prova starta bilen och den startar men slår av och batteriet är dött.. jag tar in det för att det inte ska frysa sönder och det är nu på laddning.. ringer till Anne och berättar att jag inte kan komma.. känner mig hemsk vet hur mycket hon har..

1+1 blir konstigt nog ibland 2 för mycket och jag ligger nu igen och min arm värker  


Hoppas dagen blir bättre och jag hoppas ni får en underbar dag   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards