Direktlänk till inlägg 22 december 2011

julklapparna inslagna och avklarade :)

Av Kristina - 22 december 2011 22:06

Hade bestämt mig för vad jag skulle ha för kläder men nu vet jag inte igen. Hade planerat veckan men sen gick det åt pipan som vanligt.. funderar om jag ska hämta ut värkmedecin men vill inte erkänna att det värker.. oj klockan är 22.07 urs och suck sängen NU!!


Vi hörs kanske imorgon eller till veckan.. hur som helst.. De som passerat finns i mina tankar nu i jul och jag önskar er ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!   


Kram Kram

 
 
Helena

Helena

25 december 2011 09:23

God fortsättning:)
Hoppas julen varit underbar uppe i norr
Ni fick massor av snö allafall,underbart
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Kristina

26 december 2011 09:16

Tack detsamma :) Jag fick fira med hjärtat så jag är så lycklig över det. Bästa firandet jag haft på länge. Tyvärr så är det mer vårväder än vinter men men det var vitt på julafton ;D Hoppas du haft det bra och God fortsättning. Kram Kram

 
Helena

Helena

28 december 2011 23:43

Hejsan:)

Nu startar en ny utmaning.
Mån den 2 Jan till 26 mars,alltså 12 veckor.
Hänger du med?
Har du flera i din närhet som kanske vill gå ner i vikt ,eller kanske bara komma igång med en träning..Säg till dem att kika in och anmäla sig.
Det är alltid lättare att vara flera som kämpar tillsammans !
Titta in på min blogg hur den går till och är det något du undrar hojta till
**Mass utskick**
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Kristina

29 december 2011 13:58

Hejsan :)

Självklart vill jag vara med.. Peppad blev jag på förra utmaningen även om det inte gick lika bra men så tror jag mer på att rapportera träningen :) Kikar in din blogg så snart jag kan men ser om det blir en kommentar. Om inte så hoppas jag julen blev bra och Gott Nytt År!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards