Alla inlägg den 29 december 2011

Av Kristina - 29 december 2011 13:58

Jag har fått extra jobb, så glad och så roligt och utvecklande att hålla på som veterinärassistent    Tyvärr så ringer telefonen, hjärtat är hemma och renoverar och det är sena kvällar och tidiga mornar..

Haft problem med höger arm i snart 2 veckor så ringde sjukhusrådgivningen igår och idag tog jag kontakt med sjukgymnasten medan jag pratade med henne så kom jag tyvärr på att förra fredagen  så föll jag illa och slog i huvudet. Kanske var det just det som förrvärrade saken eftersom jag haft ondare de senaste 3 nätterna och dagarna har jag varit "domnad" i handen och haft svårigheter att utföra sysslor men lite skaka så blev det bättre. Hoppas bara det är bra nu i helgen då jag har så mycket att göra och åtgärda till veckan.    

Kanske därför jag haft så mycket senaste dagarna som jag stressad låter saker påverka mig. Ledsen, förbannad att du hade så bråttom att svika mitt förtroende. Ledsen att jag just nu är så lättpåverkad att du gör mig irriterad och rent förb*nnad.

Förhoppningsvis kan jag som så mycket annat förtränga det men just nu mår jag illa.. *suck* så tråkigt när du får min energi som jag inte har..

Jag hoppas ni andra har det bra    Sköt om er!!! Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards