Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

aj aj och aj

Av Kristina - 3 januari 2012 10:06

Nu är jag trött, haft ont i armen men var igår till läkaren och han klämde och kände så jag har så ont i kroppen att INGET känns bra. Diskbrock i nacken.. JAG?!? Nej inte då.. Jag vill tillbaka till jobbet men när jag tagit mig hem så hade jag så ont.. La mig på sängen men känns inte bra. Ont i armen, ont i nacken. Får se när jag får komma och röntga m.m vad som är fel.

Snön vräker ner, hundar förtjänar promenad m.m m.m ÅHHH!!!! nu önskar jag att hjärtat var hemma 

Svårt att skriva, är jag så klen   Vill så mycket mer och ska DIT  


Sen vet jag inte hur jag kunde hamnat i sån situation där jag lyssnar/diskuterar någon annans relation där man älskar varandra men ljuger för varandra (och mig)??   Fan känner er inte ens men ni verkar vara bra människor så samtalsterapi SNÄLLA NI!!!! Jag tror ni älskar varandra och då måste man jobba på relationen.. Vilja och kärlek så kommer man långt   

Blä.. varför är det jag som känner mig som en skit   varför känns det som allt jag gör är fel  


Hoppas att erat år börjar toppen iallafall! 

 
 
Malin

Malin

13 mars 2012 21:09

Nu är det jag som skriver: "Hej igen!" ;-) Skämtar lite, men du skrev två kommentarer hos mig härom dagen. Men jag var bara tvungen att skriva/fråga: har du diskbråck i nacken?! Jag har i ländryggen, illa är det också. Jag tror att vi båda vet vad SMÄRTA vill säga, eller hur?! *rys* Usch, krya på dig och kram på dig! /Malin, cejasmatte

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

Kristina

13 mars 2012 21:34

*Ler* ja jag skrev ju först för att kommentera en bra blogg, sen läste jag lite mer på din blogg och insåg att jag ville fråga dig då du är i den situation som jag vill leva, åtminstone liknande :) Läkaren trodde jag fått ngt fel i nacken men visste inte vad, nu var det mest troligt en svullnad som gjorde att det blev infekterat och störde blodflödet till armen men fick remiss som visade att jag har karpeltunnelssyndrom i handlederna så jag ska då få fixa det. Dock har jag haft problem med ryggen hela livet så jag är lyckligt lottad som inte har diskbråck men hoppas att du får bra dagar för inget jag önskar någon. Sköt om dig och frågor och kommentarer kommer :D Kram / Kristina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Skapa flashcards