Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Kristina - 13 januari 2012 04:48

Ja det stämmer nog när jag nu ligger i sängen klockan snart är 5. Jag har mina tankar men just nu känns det bra att kunna dela en del av dem med hjärtat, i dag är de mycket att göra men får se vad som hinns. Jag tycker vi gör de viktigaste och att hjärta och kropp ska orka.

Det är med skräckblandad förtjusning jag ser framemot at köpa färg eller tapeter till sovrummet.. Jag vet med facit att den är en spännande prövning för alla förhållande, men konsigt nog så känns det bra.

Kanske de beror på vem man väljer leva med, för allt känns konstigt bra här. Vi pratar om allt, ventilerar och diskuterar. Kanske just för att jag är kär som är allt känns så bra. Igår såg jag som "så som i himlen" och när Mikael Nyqvist sa "-man blir glad när man tänker på den man älskar" så kunde jag inte annat än hålla med 


Nu ser jag fram emot att hälsa på några trevliga "grannar" och dricka kaffe här under dagen. Jag hoppas ni kommer unna er att göra det ni känner för idag. Ha en underbar dag alla! Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards