Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Kristina - 14 februari 2012 09:55

Att röra sig visar sig vara bra då jag mår bättre, sover bättre och smärtan i nacken har gett med sig  

Däremot så måste jag hitta ett sätt att planera dagarna och veckorna bättre men i dag är början på mitt nya liv så nu kör jag  

Undersökning torsdag men fredagen är inställd operation men det gör inget för jag har något som jag ser framemot så fruktansvärt mycket!! Längtar så efter att få umgås med dessa människor! Nej nu plugga och posta så får det kanske bli fredag för mig med  

Visst ja det var ju ALLA HJÄRTANS DAG idag. Vissa tycker det är säljarens trick men tänk på att det behöver bara vara ett sms eller slå en pling och tala om att personen är viktig. Jag tycker inte det behöver vara pojk-flick-man-hustru som hör det utan låt de du bryr dig om veta att de betyder något för ditt hjärta!! Ett barn, förälder eller vän för mig finns det många och därför skriver jag här att ni betyder Mycket för mig och det är ni som hjälper och stöttar mig till den jag är. Tack!!

Ha nu en underbar dag :) Kram


Skapa flashcards