Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Kristina - 15 februari 2012 21:57

Så var anmälan till högskole provet inne, har verkligen skjutit på detta men känner att det är det rätta för nu kanske jag tar tag i att läsa lite extra.

Jag tror också jag har hittat något jag kan tänka mig att studera vidare till så nu hoppas jag att operationen snart blir av och jag kan använda handen till fullo. Livet blev lite enklare idag, trots kylan ute som visar -24.3 så ordnar sig nog det mesta. Nej nu väntar sängen så jag orkar åka till Umeå och få reda på hur det kommer gå  


Tack till er som läser min blogg och önskar er en God natt och en Trevlig morgon dag!   

Av Kristina - 15 februari 2012 21:40

Och igår blev det cirka 10 km och 120 minuter. Idag hade det tyvärr hunnit bli -20 så ynka 5 km och 50 minuter sen blev det in.. Men blir det inte promenader så får jag hitta något att göra inne  

Allt är bättre än inget   

Skapa flashcards