Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Kristina - 19 februari 2012 09:06

Helgen har snart förflutit allt för snabbt, jag känner stor glädje över allt som hänt.

Torsdag undersöktes hanleden och fick veta att det är trångt och operation är rekomenderat (Inte för att jag jublar men när jag vaknar så kanske jag slipper det onda och kan jobba på som vanligt)   Hem och älsklingen hade precis klivit in genom dörren så leta och packa det sista inför födelsedagsfirandet av hans dotter på fredagen. Måste säga att vi fick en kanon kväll! Jag älskar verkligen Firsthotells, mat och dryck var god men det BÄSTA var det fantastiska sällskapet   

Alla mådde bra och hade kul och att se hjärtat lycklig var värt så mycket för mig. Att han får umgås med sina älskade barn i avslappnad miljö och bara ha kul. Vi har ett så kort liv och tiden flyger så lev och var lycklig, önska det till den medmänniska så växer lyckan i hjärtat.

Jag hoppas bara att fler människor kan snappa upp det och inte gå och vara sur och bitter, jag önskar inte det till någon och tycker du/ni att jag är er fiende så får ni tycka det men det är erat val. Jag lägger den här energin på er men inte mer och det är för att jag vill ni ska vara lycklig precis som jag är. Tack till er människor som gör det möjligt för att må bra och vara lycklig!


ETT SPECIELLT TACK TILL MIN FANTASTISKA SAMBO SOM GÖR MIG SÅ LYCLIG OCH DET VÄRMER MITT HJÄRTA ATT SE DIG LYCKLIG!!     


Ovido - Quiz & Flashcards