Alla inlägg under februari 2012

Av Kristina - 7 februari 2012 21:14

Torsdag blev det 10 km och 120 min. Fredag var det över -30 så det blev 60 min snabb promenad, lördag var -28 bara men som jag frös så var vi tvungen vända efter 20 min men 40 minuter blev det. Söndag 10 km och 120 minuter men det var bara -22 och strålande sol   super skönt. Måndag = Ledig dag då hjärtat tapetserade vårat sovrum och jag målade garderoberna.. DET BLEV KANON FINT!!!!!!


Enda problemet är att jag inser att det är hjärtat som får stå för inredningen och val i framtiden och det känns tråkigt att inte kunna exprimentera med gardiner m.m men får väl vara glad åt att det känns som jag bor på hotell året om  

Nej nu blir det lite engelska studier och fantisera om våra framtida planer   

Ha en trevlig kväll!! Kram & Natt inatt    


Av Kristina - 2 februari 2012 08:26

Tisdag - Ledigt (liten promenad på vet inte hur lång stund). Onsdag - 10km promenad 2 timmar. Torsdag ligger i sängen och funderar hur jag ska ta promenaderna när det är -19.4 ute   

Men ut ska jag   PEPP PEPP TILL ER ANDRA!!!! Det ni gör idag syns imorgon    

Av Kristina - 2 februari 2012 08:13

God morgon


Nu har det gått ett par dagar, jag går på dieten och den verkar ju fungera bra då jag inte pendlar upp och ner utan står still och sen går ner   Plus på det så går jag 1 mil och rör mig ett par timmar, så skönt och inser så mycket. 

Blandad annat så har ett stör moment försvunnit och jag har insett mitt missförstånd och den andre partens  

"Hundrummet" har blivit ett rum som jag inte kan låta bli att titta in i då det har blivit så fint och då är det inte ens klart. Helt otroligt vackert och längtar tills det är helt klart. 


Nej urs nu är det så kallt ute att det blir elda mera för nog är det lite kyligt ute men inte inne   

Hoppas ni har en bra dag!!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards