Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Kristina - 29 mars 2012 08:47

Sååå besviken. Jag har senaste dagarna varit så tacksam över fantastiska sjuksköterskor och läkare som varit så fantastiska mot mig att jag skulle vilja skicka blommor till var en av dem.

Det var så jobbigt igår att backa bilen så bestämde mig för att det är korkat att köra när jag egenligen inte behöver så  när jag vill ringa och avboka en tid så får jag att det finns på kallelsen.. jag har inte kallelsen... men gå in på internet.. finns på kallelsen hur man gör... lägger på och går in på internet och ser att jag behöver e-leg som jag inte har eller ork att kämpa med.. ringer och frågar hur man gör.. ring henne på nummer 0000-000000 och avbeställ tiden för hon har tid mellan 8-9

HMMM!!!! jag vet inte vilken tid jag skulle vara där men jag kommer inte vara där och eftersom jag är så tacksam över vården i lycksele där de snitta upp armen och sa jag skulle ha ont så hoppas jag på få byta till lycksele inom en snar framtid... jag ber inte om smärtstillande i onödan och har inte tagit mer än en dos tabletter och det var natten efter operationen men en trevlig attetyd vill jag ha och då kan jag leva med mycket.


Så besviken och känns som hela dagen är förstörd   Hoppas ni har det bättre!!

Ovido - Quiz & Flashcards