Alla inlägg den 15 april 2012

Av Kristina - 15 april 2012 20:25

Så fick han veta varför jag varit tyst, vi pratade lite om det men det är ett dilemma när man inte vill prata om det. Som tur är så går det inte länge innan han undrar vad det är. Ger mig en kram och de lättar i bröstet... han får mig att tänka på annat och så blir det bättre i hjärtat, hjärnan och själen   

Dagen blev inte som någon av oss tänkt, i källaren och greja med vattepumpen, jag fick för mig att grilla till middag innan hockyn.. inte lätt att inte vara intresserad av hockyn när vännerna hejjar för fullt.. Men men HEJJA HEJJA!!!   Själv ska jag lägga mig och äta mer gotta under täcket och se någon bra film.


Hoppas ni har en trevlig kväll!! Kram   

Av Kristina - 15 april 2012 10:04

J*vla ångest attacker!!!!!! Dags igen   som en förkylning ska de tas.. leva ut dem för jag vet att jag förtjänar bättre och nervositeten på skolan, jobb och framtid.... Nej nu kurera med huvudvärktablett, kopp te med honung och sen sängen..


Jag hoppas ni får en bättre helg än jag utan förkylningar och skit.. Kram  

Skapa flashcards