Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Det är inte dags för min ljusa stund än..

Av Kristina - 10 maj 2012 08:56

Inget vill gå min väg nu och om vad skriver jag inte här i brist på ork, skulle säkert bli 14-15 A4 sidor med liten text   känner mig så trött och slut idag. Lite info.. Alma smet och som tur är så hade hon inte fått mat så hon kom ganska snart när hon hörde Amanda mumsa och äta   Orolig för att köra bil för den lär väl bara explodera i ansiktet på mig. Jag skulle haft hem spån men orkar inte ens ta itu med det, tur jag har min bror som lyssnar på mina dåliga sidor.. bilar (inte min grej) teknik (inte min grej) människor (inte min grej) och tycker så synd om hjärtat som fått lyssna på all skit som händer nu. Nej idag ska jag ha en tycka-synd-om-mig-dag, inser att jag inte fått i mig mat sen igår mitt i dagen så tände ett ljus och koka kaffe och en smörgås så kanske mitt humör går upp lite..   

Hoppas ni får en mer positiv uppdatering imorgon & Jag hoppas ni får en underbar dag   Det förtjänar ni!!   


Kram Kram

 
 
Malin

Malin

17 maj 2012 17:15

En kommentar till ifrån mig! Det bästa med grisar som smiter är: att de alltid kommer tillbaka till maten och/eller flocken/kompisen! :-)

Och ja, jag tror att vi alla ibland behöver en sådan där tycka-synd-om-mig-själv-dag.

Ibland finns det absolut INGENTING som vill funka, inte ens det man är "bra på" och än mindre allt det där andra. :-/ Ibland är det jag som vill explodera i ansiktet på någon - ja du vet säkert hur det är när allting går emot en - men jaja, man får dras med och roll with the punches, liksom. Hoppas att det ändå snart vänder och att du kan glädjas alldeles ohämmat åt alla nytillskotten! :-)
Kramar Malin.

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

Kristina

20 maj 2012 16:34

Blev tydligen inget svar på kommentaren när jag höll på :/ Men jag är så tacksam för de som peppar mig :) Tack!! Och jo grisarna kommer alltid tillbaka.. speciellt när hjärtat kommer ut i hagen, då kommer de!! och tippar för att bli kliade på magen (ASGARV) hihi syns som de dog men icke, de ville bara mysa :) Nu ska jag kika in din blogg och lägga in lite nya bilder m.m på min egen :) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Ovido - Quiz & Flashcards