Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Speedad uppdatering om mitt liv <3

Av Kristina - 16 maj 2012 12:30

Livet är knepigt att få ihop men med lite rött nagellack kommer man långt.. iallafall jag  Det har hänt så mycket att jag inte vet vad jag ska börja men.. ladugården har fått mer invånare.. grisar.. kalvar.. & killingar och.. nej kycklingarna har jag i ett gästrum.. YES!! de överlevde.. 12 ludna söta saker   

Jag ska se om jag inte får in lite bilder på alltihop  

Snön tinar för fullt och solen skiner så nu ska jag ut med alla lakan och sen stor städa.. hjärtat kommer snart hem och det ska vara en fräch tjej och hem han kommer hem till så.. fortsättning följer..


Ha en underbar dag ni som följer mina dagar   

 
 
Malin

Malin

17 maj 2012 17:07

Åh grattis grattis till alla era nytillskott, kanske framförallt kycklingarna, för du vet att jag avgudar kycklingar och fjäderfän ;-) Har inte suttit vid datorn på länge känns det som, men uppdaterat bloggen idag i alla fall (duktig duktig ;-) ) utan skött det halvdant via mobilen. Blir inte detsamma. Tänk, när du skriver att snön tinar så gnäller jag över att det är kallt... Jag borde skämmas! Vi bor verkligen i olika ändar av landet! :-D Hoppas storstädningen gått bra, och för min del är det just nu mörklila glitternagellack från Deborah Lippman som "gör det" för min del! ;-) Många kramar från söder! /Malin

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

Kristina

18 maj 2012 21:54

Hejsan svejsan!! Jag önskar jag kände mig ha tid att ens blogga från mobilen, det händer så mycket kul men tiden vill inte räcka till.. Tack för att du finns :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar. Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i f...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards