Alla inlägg under augusti 2012

Av Kristina - 23 augusti 2012 11:44

Pumpen hade bestämt sig för att stanna när jag kom hem igår kväll efter jobbet, bära vatten och försöka laga det vänner haft sönder i lagårn så det blev sena kvällen. Wow att "alla" djuren bestämt sig för att hitta på något.. tror de saknar husse för de lever om även när de fått mat, härom kvällen kom moster & funderade om det hänt mig något   

Igår tog jag mig tid att gossa med djuren och höll nästan på somna mot grisen Anna-bell och synd var väl det för när jag lagt mig i min egen säng så började handen värka och när jag sen vaknade halv 4 så var känseln helt borta och kunde inte greppa något   Svårt att köra bil med en hand så jag skrev till chefen att jag skulle bli sen, skämdes när jag fick sms att jag kunde stanna hemma. Tycker verkligen om mitt jobb och människorna där är så roliga och får mig må så bra så jag ser framemot att få ordning på handen så jag kan få må bra och kunna jobba utan smärta.


Sen inser jag att snart höst och det är på gott och ont, inser att jag inte kommer hinna studera vilket är ett jätte minus men sen får jag utvecklas med kalvarna vilket är ett plus :)


Sköt om er och ha en trevlig höst tills nästa gång jag får tid   Kram Kram

Skapa flashcards