Alla inlägg under maj 2015

Av Kristina - 19 maj 2015 03:41

God kväll eller morgon kanske jag ska skriva    


Satt och funderade och kände suget av att skriva av mig, så länge sen jag knappt minns denna sida och tog mig tid. Mycket har hänt och då menar jag mycket.

Jag har bytt jobb och bytt igen.. trivs hyftsat där jag är idag men tankarna går åt de stackars barn som jag träffar på under åren som gått.. Tänk om de vuxna kunde tänka på dem   

De kommer och anförtror saker, de säger saker som jag hör men som jag även hör att deras föräldrar inte hör.. blir så besviken och ledsen och förstår varför jag själv har så liten tillit till vuxna. Så otroligt många som är så egoistska och bara bryr sig om sig själva och tror att barnen klarar sig själv. Lögner och rykten som späds på och blir en berättelse mer än en historia som innehåller sanningen. Vi jobbar på sambon och jag med diverse projekt men det ger så mycket med dessa barn som bara vill komma ifrån, bli sedda och hörda och jag har en fantastisk sambo som tycker det är helt ok och som även han öppnar upp vårat hem för dem som vill     

Det man kallt får räkna med allt flängande mellan traktorn, sängen, spisen, tvätten, djuren och diverse allt mellan himmel och jord..

Kanske får annonsera efter någon som har lust med måla, pyssla, köra traktor m.m ja det får funderas och så kommer jag tillbaka när min tid och lust är tillbaka    Trevlig tisdag!

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards