Alla inlägg den 7 juli 2018

Av Kristina - 7 juli 2018 12:19

Lovar hårt och håller tunt!

Jag är såå frustrerande less, känns som jag springer runt och släcker bränder så människor ska slippa må dåligt eller hjälpa och stötta men sen inser man att det är så otroligt många som njuter av att förstöra det man försöker bygga upp så alla ska må bra. Fy fn!!! Jag vill INTE stå och säga "-vad var det jag sa" medan människor skadat sig, sitter i fängelse eller än värre tagit sitt liv...

Jag är så frustrerande less på alla som inte vågar komma fram eller lyfta telefonjäveln och säga rakt ut hur de tänker men nej det ska smsas och gå bland folk och surra innan de kommer fram och sen att den och den tycker si eller så eller... sen när man förklarar så hälften lyssnar inte och den andre hälften säger att man borde försöka göra något för en själv.

Jag gör just det, NÅGOT för mig själv alla dygnets 24 timmar, jag brinner för att djur och människor ska må bra men är det någon som tänker så mellan sitt JAG DÅ??

Man ger lillfingret och de slukar handen men är än då missnöjd.

Ja u har man dragit ur sig :) Bara tänka att man får engagera sig så att världen kan bli lite bättre.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards