Direktlänk till inlägg 26 juli 2019

En sån där rutten dag..

Av Kristina - 26 juli 2019 08:08

Att le är det så mycket begärt men när glaset rinner över för andra så säger de att de inte orkar.

Själv kan jag le och gråta samtidigt, prata på som vanligt medan jag känner ångesten ta över och jag vet att när jag är själv så kommer jag ligga i fosterställning och vilja dö. Så varför är det så svårt att ta in för många att utmattningssyndrom, depresion eller vad ni vill kalla det är så fruktansvärt. Du ler precis som det skulle gälla för ett bra liv. Jag skiter i pengarna eller att synas i tidningen. DET är bara ännu en sak som gör det värre, jag känner så falsk när orken tryter. "Vi har inte haft semester på.." Jag sitter och tänker på sista utlandsresan 2014, sista grejen som inte hade med jobb att göra... 

Fotar min mat, bra marknadsföring.. allt jag gör och bra marknadföring som det syns som.. Insåg för några dagar sen att det är menlöst vadjag har för kläder. När ska jag använda dem till det de ärköpta till. 

Människor mår dåligt och jag står där och försöker hjälpa 365 dagar om året. Mitt jobb är inte 40 timmar i veckan men just 365 dagar om året och på inte 1, 2 eller 3 jobb. Jag kallade mig hemtjänst men det är utbytt mot.. JOBB :( 

Jag hoppas verkligen att jag imorgon kan ta nya tag mot alla som sitter med sina JAG :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett munt...

Av Kristina - 12 augusti 2019 21:23

Tänk att man kan bli så glad och tro det bästa bara för att inse att det inte tog/tar slut. Kampen fortsätter och frågan är bara om man ska kämpa eller låta det vara och börja om på ett annat projekt. Jag har kollat men gäller ju att få med andra häl...

Av Kristina - 10 juli 2019 22:17

'Imorgon är det två veckor sedan ladugården med allt för många grisar brann ner.  Jag har varit chockad, arg, ledsen, förvirrad. Lidit av ångest och mardrömmar medan min sambos svårigheter  är 100 gånger värre. Han sliter med att han inte fick ut...

Av Kristina - 13 juni 2019 10:36

Vaknade tidigt och svårt att somna igen vid halv 4 så stel men så ringde telefonen och vi hade en gris lös.. blir så otroligt less ibland på dem men ser ett ljus. Ska ta tag i att söka mer mark för jag vill ha mina frigående i hägn istället för en be...

Av Kristina - 9 juni 2019 09:10

Så mycket som händer och så brett med många olika tankar. Jag ifrågasätter och tänker en ny dag och jag har alla chanser men skjuter på saker istället för att göra bort det som MÅSTE göras. Men men... det kanske är en mening och vänta. Det kanske int...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards