Alla inlägg den 5 november 2019

Av Kristina - 5 november 2019 22:30

Jag är trött och tröttare blir jag. Idag kom papper och jag borde inte bli förvånad men inser att de ljuger så de tror sig själv. Jag vet att vi hade skrivit ett arrende avtal men det var ju så förenklat mot det muntliga så jag sa nej vi har ett muntligt men som tur var så vill SF använda det skriftliga och jag har inget problem med det. Jag tänker inte bråka men blir frustrerad över att det grämer sig över att inte kunna sätta plant ett år efter men begär att jag ska bygga lagård och hus osv. Ja jag har markt men inga byggnader och efter en sån katastrof som innebärden blev efter mamma, pappa, mormor och morfars bygge i lagården utgjorde och visst SF vill ha bort mig men att resterande släkt går på hans spår. Jag hoppas de kan äta griskött i framtiden och leva med att det kommer från grisar som inte haft det lika bra MEN visst ja det är ju katastrof att de bökat på deras mark men de sa inget när jag körde dit jord och gräsfrö. Försökt ställa upp och hjälpt dem och äta våra produkter gick bra?! 


Nej jag får nog lyssna på psykologer m.m som menade på att släkten vill mig ont och att det inte är nyttigt att umgås med dem      

Imorgon är en ny dag...   




Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards