Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Kristina - 6 juni 2011 08:50

God morgon   

Jag vaknade och kände mig utvilad och det var en underbar känsla. Trodde aldrig det när jag ställde mig i duschen inatt efter att ha burit möbler och skotta jord och legat fyr-om-fot och skrubbat bron och sen målat. Hann även en kvällstur med hundarna och en cyckel tur med gubben. När jag bar byrån så trodde jag ryggen skulle gå av men den höll och tydligen efter en varm dusch och sen sängen så.. ja lite stel men annars i hyfsat skick.

Idag blir det måla klart ytterväggen och fixa på brokvisten, hoppas på hinna hallen men medans det är så fint väder ute att jag ska passa på att måla och vara ute med hundarna. Klippa lite gräs och förbereda för rabatter och plantera om lite blommor som Snälla Underbara Göreld och Bosse skänkt mig så nu blir det fint i fönstren och det är redan bättre luft   Tack o Tack.. Tack till Lina och dina blommor också  Längtar till nästa måndag då jag hoppas på pengar så ska jag köpa mera färg  

Önskar alla en UNDERBAR dag     

Ovido - Quiz & Flashcards