Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Kristina - 11 maj 2011 23:19

God kväll Fattar inte att det redan är onsdag kväll, kanske därför jag har ont i magen och känner mig orolig   Vill inte ha den känslan men inte något av mina trix fungerar heller från att få bort denna känsla    .... Som tur är att tiden går fort och innan jag vet ordet av så är det höst igen   Nog för att sommaren är underbar men "ohyran" i form av mygg ***** är här  jag är ingen fantast av de djuren..

Men nej nu till de roliga sakerna.. 1. Hittade "DEN" klänningen   2. Hittade en topp som det i princip stod Lina på   3. Hann träffa lillebror en snabb visit och blir glad varje gång för det känns så Hemma   Nu ser jag fram emot sommaren och kanske hinna träffa honom och pendla in till Umeå och hälsa på min kära brorson Casper   

Ska också berömma Linas karl Magnus.. inte många som de känns så bra att skämta och prata med och ni passar varandra så bra..Enda nackdelen är att jag glömmer bort mig pga. jag känner mig så hemma att jag slänger mig på soffan och surrar på om ditt och datt och glömmer bort att jag inte är hemma   

LOVE YOU MY FRIENDS!!

Nu ska jag förbereda morgondagens tvätt tid och besikning på pärlan och hoppas den går igenom.. Sov gott och Ha en trevlig morgon dag   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards