Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Kristina - 9 augusti 2011 10:03

  Bild från mitt jobb efter kvällen..


Jag är lycklig. Allt känns så fantastiskt..

Underbart vänner, jobb, skola, huset, naturen, kärleken, ja allt känns så bra men det är väl hösten som gör det hela. Hösten är min årstid   


Nu ska jag se ett avsnitt av Men in three och sen ut och fota   Kan inte bli bättre.. Ha en underbar dag! KRAM

Av Kristina - 9 augusti 2011 08:54

Igår fyllde min brorson Casper 6 år. Tiden har flugit och det värsta var att jag inte var ledig så han får vänta till på onsdag men kanske roligt att få fylla år 2 dagar  

Han är så lik min lillebror att jag inser att i våran släkt finns inga tvivel på vem som är pappa till barnen   Saknar honom så mycket.. Måste bli bättre på hälsa på och så småningom kanske hans familj kan hälsa på. Så söta systrar har han   så är han som lillebror får han problem att hålla grabsen borta hihi.


Grattis Casper!! Ses imorgon Coola grabben :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards