Alla inlägg den 13 april 2012

Av Kristina - 13 april 2012 22:01

Vaknade med mysiga kärleksfulla armar runt min kropp, kyssar på kinden och ljuva ord   Sen var det upp och hoppa: hönor, hundar, för att sen fylla dagen med att åka på leriga vägar, kokt kaffe i termos och korv/ost tunnbröd mackor   punka och ändå framme i tid till mötet. Konstigt att allt faller så bra på plats, allt känns som det är meningen och medan jag tänker på mamma och undrade när det ska gå och h*lvete så fortsätter allt på räls. Kanske är någon som tycker jag förtjänar att må bra och få ut det jag vill av livet?!?!!   Jag tänker njuta av allt jag får ut av dessa dagar för är det meningen så kommer skiten.. bra eller dålig.. ähh vem bryr sig?! Jag är lycklig och det är det viktigaste..nu retas lite och sen sova. 


Sköt om er och natti natt!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards