Alla inlägg den 18 april 2012

Av Kristina - 18 april 2012 19:47

Hälsade på bonden i byn och surrade på allt möjligt. Drack kaffe och mera kaffe och det är stor förväntan till nästa helg    Sen när jag kom hem la jag mig i soffan och skulle se på Från Sverige till himlen.. vad tror ni katten gör?? hahaha hon lägger sig på tangentbordet.. men men hon var så söt att hon fick ligga i knäet istället och mysa en stund. Sen har jag suttit i telefon. Hmm kom på att jag glömt ringa ett par samtal  

Ha en trevlig kväll!! Kram   

Av Kristina - 18 april 2012 10:05

Jag är så trött på att komma i "listless" stadie, tar mig inte för något och det är så jobbigt när jag nu har så mycket roligt framför mig. Det känns självklart att hamna i detta stadie på hösten men våren?!  Men allt blir inte bra för att man är kär eller av ett piller.. livet går vidare..på gott och ont..

Fick höra att jag var klar med Svenska B och besvikelsen är stor, jag vill INTE!!!!   Vill verkligen inte att det ska ta slut!!!  Behöver någon att prata med men vem?? *syck* har verkligen hamnat i diket   

Av Kristina - 18 april 2012 07:14

Urs.. vaknat, somnat, vaknat och somnat.. ont i halsen och huvudet och trött och less.. tips tack?!!


Hoppas ni får en bra dag. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards